היי, לפני כשנתיים הוגשו נגדי 2 תלונות במשטרה והייתי במעצר מספר ימים. קיבלתי מכתב ששני התיקים נסגרו מחוסר ראיות. לפני כמה שנים היה לי תיק תעבורה שהגיע למשפט ונשלל לי הרישיון למספר חודשים ושילמתי קנס. האם יכולה להיות לי בעיה בעת קבלת הדרכון בגלל העבר-רישום פלילי/משטרתי/תעבורתי? עדיין לא הוצאתי תעודת יושר קונסולרית, תודה.
שי שלום, לדעתי , אתה יכול להימצא בבעיה ואמליץ לך לבחון את הנושא בצורה יותר מעמיקה עם עורך דין המצוי בנושא. אל תקל בזה ראש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דמי שלום, אישור הקהילה מפורטו הינו אישור על צאצאותך למגורשי ספרד. הוא אינו נוגע בכל הקשור לזיקה לפורטוגל כיום. הדחיה שפירטת די מפתיעה, שכן הדרישה לזיקה עכשווית עוד לא נדונה שכן היא נדרשת רק לבקשות ש...
המשך תשובה