היי ברצוני לשלוח מייל לתחנה המטפלת עקב היותי שנה וחודשיים בשלב 1. לבדוק האם יש בעיה או שלא מעדכנים את האתר . עורך דיני טוען שזה יכול להחזיר לי את התיק לסוף התור. ממתין לתגובתך תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפאל שלום, לא ברור האם הגשת את הכל ישירות לרשות הפורטוגלית או שיש באמתחתך גם אישור של אחת הקהילות היהודיות. ככל שלא הגשת אישור קהילה יהודית- אני חושב שעשית טעות, אשר לאור ההחמרות הקיימות, שמו אותך כב...
המשך תשובה