קבלת תעודת לידה והנפקת תעודת אזרח

אדם ידיד
מנהל/ת הפורום: אדם ידיד  
חייגו אליי 055-4547239
חזרה לפורום



עכשיו בפורום
עוד שאלות ותשובות שנענו
למה התיקים בליסבון לא מתקדמים?
אדם ידיד

שי שלום, התיקים בלשכה בליסבון מתקדמים....לאט. הסיבה היא עומס בתיקים והדבר הביא אפילו לשביתה מטעם הפקידים שם. אמליץ לעקוב לכל הפחות אחת לחודש אחר התיק וככל שיש דרישה, לא להקל בה ראש, אלא לטפל בה. ...

המשך תשובה
למעלה