שלום רב, לפני הקורונה קיבלתי את תעודת הלידה. כמה זמן יש לי להנפיק את תעודה אזרח + דרכון? אני מפחדת שמאחר ואין כרגע טיסות שלא יעבור זמן רב. האם החוק שצריך להתגורר שנתיים בפורטוגל חל גם עליי?
דגנית,
אם יש החמרה שידוע שלא תהיה , זו חובת המגורים. הדבר נאמר בפרלמנט הפורטוגלי בחודש יוני.
בכל מקרה ההחמרות לא יחולו עלייך.
לגבי תעודת הלידה- את תמיד יכולה להנפיק חדשהץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שי שלום, התיקים בלשכה בליסבון מתקדמים....לאט. הסיבה היא עומס בתיקים והדבר הביא אפילו לשביתה מטעם הפקידים שם. אמליץ לעקוב לכל הפחות אחת לחודש אחר התיק וככל שיש דרישה, לא להקל בה ראש, אלא לטפל בה. ...
המשך תשובה