שלום רב , קיבלתי 7 ירוק לפני כ-6 חודשים. בעקבות משבר הקורונה לא עשיתי עם הנושא כלום. הייתי רוצה לדעת, האם לחכות עוד קצת שמצב הקורונה יירגע אז ולטוס לפורטוגל להוציא את התעודות או לנסות להזמין תור בארץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אהרון שלום, השאלה אינה מפורטת דיו, אז אני אנסה לתת קווים כללים. בגדול יש מספר מקרים בהם חובה להוכיח קשר ממשי לפורטוגל כיום: הראשון- בכל דרישה שכזו במהלך ההליך מטעם הראשויות. לא בטוח שזהו תבחין למי...
המשך תשובה