יש לי ת.ז. ל10 שנים, הדרכון חודש רק ל5 שנים זה תקין? לא ל10 שנים? אם הת.ז. בתוקף כאמור, ניתן לחדש דרכון באונליין? בלי תור? בשגרירות בישראל אין תורים. שמעתי שאנשים מצליחים לקבל תור דרך קומבינה, ציקצאק, איך יתכן הסבר הרי התור מוזמן לפי זיהוי אישי לא? זו תופעה מוכרת לך שיש תור בלי באתר הרגיל של השגרירות או עוקף? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום, לעת זו, ניתן עוד לקבל אזרחות לבת הזוג ללא מבחן שפה. אי מניח שתהיה החמרה בנושא וממליץ להגיש כבר עתה את הבקשות לכל בני המשפחה. ...
המשך תשובה