שלום אשתי ואני ילידי הארץ (מזה דורות). שנינו ממשפחות מעורבות (ספרדיות אשכנזיות). שם נעוריה של זוגתי הוא דקלה סיטון. אביה - דוד סיון היה יו"ר ועד עדת הספרדים בירושלים וגם נשיא הפדרציה הספרדית העולמית במשך שנים רבות ופעל רבות למען הספרדים. שם נעוריה של אמי - רוח. על פי המסורת במשפחה אנו מצאצאי האנוסים שחלקם הגיעו לצפון אפריקה ואחר כך ארצה. אז מה אתם חושבים?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין ספק שאתה צאצא למגורשי ספרד. אציע שתקרא תשובות מהעבר של הפורום, אס נושא ביסוס הזיקה לעבר היתה במרכז. חשוב להכיר כי כעת יש צורך גם בביסוס זיקה לפורטוגל כיום וזה כבר סיפור מורכב יותר. בנוסף, בזמן ה...
המשך תשובה