אני וגרושתי חולקים משמורת משותפת על ילדינו 8 ו-11. אובחנתי במחלה קשה, ואני עובר טיפולים מורכבים. למרות הקושי, בימים הטובים שלי חשוב לי מאוד לשמור על רצף המפגשים, ואני נעזר בהוריי לצורך התמיכה בילדים. לדאבוני, גרושתי מצמצמת את הסדרי השהות בטענה שהסביבהלא בריאה עבורם", גם כשאני מרגיש טוב ומסוגל. האם ניתן לחייב מנגנון גמיש כדי לשמור על הקשר ולמנוע ניכור?

היי,
גרושתך אינה יכולה להחליט מה שבא לה.
החלטות של בית המשפט ו/או ההסכם שקיים ביניכם תקף בכל מצב ועד לשינוי שנעשה בערכאה המתאימה.
לכן, רצוי גם לך (בשל מחלתך) לפתוח בהליך של יישוב סכסוך בכדי לגשר על הפערים ולקבוע מנגנון מתאים.
אתה מוזמן ליצור קשר לצורך קבלת שיחת ייעוץ והדרכה.
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכל זלינגר - משרד עורכי דין
055-4532729
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, את השואל שאל הממש חשובה כאילו דרך אגב.... זה ממש לא מובן מאליו שייתנו לה לקחת את הילדים עמה! אני מייעצת לך ומזמינה אותך להגיע למשרדי לקבל ייעוץ פרטני כי לא רק שאינך חייב לחתום על וויתור על היל...
המשך תשובה