שלום, חברה אמריקאית מבקשת להעסיק אותי בישראל כיועץ ולשלם לי משכורת חודשית. לצורך כיסוי הוצאות (רכישת ציוד וכו') היא מבקשת להעביר לי סכום חד פעמי (נניח כ- 10K$), איך כדאי לחברה להעביר לי את הסכום הזה כך שלא אצטרך לשלם מס בארץ ולתת הסברים לרשויות? ואיך כדאי לי לקבל את השכר החודשי, האם כעובד של החברה בארץ או פתיחת סניף/חברת בת של החברה או אולי כעוסק מורשה? אציין שאני אזרח ישראלי וסטודנט. תודה
הנושא מורכב וקצרה היריעה בפורום זה לדון בנושא זה...
מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואתה פועל לניתוק תושבות אז אתה בהחלט יכול לטעון שאינך חייב בדיווח. ככל ולא פעלת לניתוק תושבות חזקה שאתה תושב ישראל עד שיעבור הזמן. כאמור הגדרת תושב חוץ - בפשטות מי שאינו תושב ישראל ומי שהשלים 4 ...
המשך תשובה