שלום רב, בחברה שלי מתקיימת תוכנית Esop למניות חברה זרה המחלקות דיבידנד. על ההכנסות הנ"ל משלמים 25% מס במקור. האם ניתן לקזז מס זה עם הפסדים על ניירות ערך זרים? האם יש בעיה במקרה וניירות הערך מנוהלים בבנק זר? בתודה מראש משה
כן, ניתן לקזז הפסד זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אגיד לך בבוטות ובפשטות וארשום את זה בשלבים - סליחה מראש אם תכננת לשלם פחות מיסים אז היית צרכה לנתק תושבות בביטוח לאומי ובמס הכנסה. עכשיו מה הבעיה? שאם ניתקת ועדיין מקבלים את הכסף דרך מעסיק ישראלי אז...
המשך תשובה