שלום לעו"ד, בעוד כחודש אעבור להתגורר בצרפת לתקופה של שלוש שנים, שבסופה אחזור לארץ. האם בתרופה הזאת אני צריך להמשיך לשלם מיסים בישראל? תודה,
כעקרון כן אם תחשב כתושב ישראל...
אולם מומלץ לקבל ייעוץ לפני נסיעתך בכדי לחסוך חבותך במס בתקופה זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאור, אכן תושב ישראל חייב ובדיווח על כלל הכנסותיו בכל העולם - בישראל אנו נוהגים בשיטה פרסונלית - כלומר בוחנים את מקום התושבות שלנו. אם אתה פותח חברה בחו"ל אתה חייב לבדוק את הפרטים כדלקמן: 1. ...
המשך תשובה