שלום אזרח ארה"ב שמפריד לפוליסת חסכון פרט ( כספים פנויים מחשבונו) ומילא w-9 כנדרש. כיצד חלים עליו תקנות המיסוי? האם ישלם מס כפול? האם לפי אמנת המס? מה היתרונות והחסרונות לאדם שכזה בהפקדה לחיסכון פרטי בחברת ביטוח ( ולא בבנק)
מוטב להתייעץ עם רו"ח הבקיא במיסוי אמריקאי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עירא, נשאלת השאלה האם רשות המיסים ביקשה ממך דרישה להצהרת הון או שיש עליך חובת דיווח בגלל עסק פעיל או בגלל רמת הכנסה מעל 720 אלף ש"ח. אם לא אינך חייב בדיווח על כך. קיימת חובת דיווח מעל סך של כ-...
המשך תשובה