חברה מאיטליה מעוניינת לרכוש חב הפועלת בישראל.בחברה הישראל נכס משרדים בשווי 1.7 מ' שח.אותו היא איננה מעוניינת לרכוש.מה היבטי המס בהעברת הנכס לבעל המניות.מה האופ.לא לשלם מיסים גבוהים?
שאלה זו היא מעבר להיקף הפורום...
מומלץ מאוד לקבל ייעוץ פרטני בנדון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכאל, בעת העברת הכסף מחו"ל עולות מספר שאלות: 1. האם שילמת מס במדינת המקור בה הפקת את ההכנסה והאם אתה מגיש דוחות שם? 2. האם אתה נחשב תושב ישראל והאם ניתקת תושבות. אם ניתקת תושבות והעברת כסף וא...
המשך תשובה