שלום רב התחלתי לאחרונה להשכיר דירה בישראל מעל לתקרת הפטור. אני חיה בחו"ל. בהנחה שאבחר במסלול 10% ועדיין אין לי מספר תיק, איך אפשר לפתוח תיק ולשלם כאשר אני בחו"ל? האתר של מס הכנסה מאפשר לשלם רק למי שיש תיק.
מומלץ לשלוח להם מייל בנדון והם יפתחו לה תיק ובהתאם תשלמי...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שנתיים לא מהווה תקופה המספיקה לנתק תושבות אלא 4 שנות מס ולכן אתה חייב לתכנן את המעבר והשלכותיו. ככל ואתה עובר לתקופה הפוחתת מ-4 שנים אין סיבה לנתק תושבות לא בביטוח לאומי ולא במס הכנסה - חבל שתאבד זכ...
המשך תשובה