שלום וברכה, אגודת מרפאים טבעיים תיאמה עם מרצה מחו"ל הרצאה שהועברה דרך האינטרנט. כעת הם רוצים להעביר לו את התשלום בסך כ-24 אש"ח. האם חלה חובת ניכוי במקור על תשלום זה? במידה ולא, איך ניתן להניח את דעת הבנק על כך?
כן חלה חובת ניכוי מס במקור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, בקשר לגילוי מרצון וכן הזכאות שלך כתושב חוזר - כדי להיחשב כתושב חוזר אתה צריך להיות 6 שנים מלאות מחוץ לישראל. זה דבר שמחייב בדיקה יסודית. רבים טועים שחושבים שצריך לבצע הליך של גילוי מרצון - בסוף...
המשך תשובה