שלום, אחותי עזבה את ישראל לפני הרבה שנים והיא לא תושבת ישראל (כלומר לא חייבת במס בארץ) היא תושבת גאורגיה. בגאורגיה אין מס על הכנסות שהופקו מחוץ לגאורגיה. אני תושב ישראל ועובד כפרילנס וכל הלקוחות שלי מחו"ל וכמובן אני משלם פה מס 40% ואפילו יותר! אני רוצה לפתוח את העסק שלי על שם אחותי בגאורגיה כך שהלקוחות שלי ישלמו לה\לחברה שלה בגאורגיה והיא תעביר לי את הכסף מחשבון שלה בגאורגיה לחשבון שלי בארץ בתור מתנה מקרוב משפחה שזה לא חייב במס בישראל. האם תכנון מס כזה חוקי? תודה, אלכס
"תכנון מס" זה הינו פיקטיבי ולא חכם...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עירא, נשאלת השאלה האם רשות המיסים ביקשה ממך דרישה להצהרת הון או שיש עליך חובת דיווח בגלל עסק פעיל או בגלל רמת הכנסה מעל 720 אלף ש"ח. אם לא אינך חייב בדיווח על כך. קיימת חובת דיווח מעל סך של כ-...
המשך תשובה