שלום, אחותי עזבה את ישראל לפני הרבה שנים והיא לא תושבת ישראל (כלומר לא חייבת במס בארץ) היא תושבת גאורגיה. בגאורגיה אין מס על הכנסות שהופקו מחוץ לגאורגיה. אני תושב ישראל ועובד כפרילנס וכל הלקוחות שלי מחו"ל וכמובן אני משלם פה מס 40% ואפילו יותר! אני רוצה לפתוח את העסק שלי על שם אחותי בגאורגיה כך שהלקוחות שלי ישלמו לה\לחברה שלה בגאורגיה והיא תעביר לי את הכסף מחשבון שלה בגאורגיה לחשבון שלי בארץ בתור מתנה מקרוב משפחה שזה לא חייב במס בישראל. האם תכנון מס כזה חוקי? תודה, אלכס
"תכנון מס" זה הינו פיקטיבי ולא חכם...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין צורך לבצע גילוי מרצון שלא ימכרו לך מה שאתה לא צריך. ראשית יש לבחון שאתה באמת עונה להגדרת תושב חוזר לאחר מכן צריך לתכנן את הדיווח לא רק מול רשות המיסים אלא גם מול הבנקים מכתב מלווה עם אסמכתאות ש...
המשך תשובה