שלום רב, לפני מספר שנים הושקע כסף בארה"ב, כספי הקרן הוחזרו לחשבון הבנק בחו"ל בתשלומים לאורך השנים וחלקם הושקעו שוב. מהחשבון נמשך סכום הנמוך מגובה הקרן שהושקעה. אם התקבלו רווחים בחשבון בחו"ל והושקעו חזרה האם יש צורך לדווח? באיזה אופן כדאי לדווח? הצהרת הון? גילוי מרצון?
אם מדובר על רווחים מלפני שנת 2017, יש לפנות בבקשה לגילוי מרצון, אשר מסתיים ביום 31.12.2019.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, בקשר לגילוי מרצון וכן הזכאות שלך כתושב חוזר - כדי להיחשב כתושב חוזר אתה צריך להיות 6 שנים מלאות מחוץ לישראל. זה דבר שמחייב בדיקה יסודית. רבים טועים שחושבים שצריך לבצע הליך של גילוי מרצון - בסוף...
המשך תשובה