שלום רב, אני עובד בחברה שיש לה סניפים בארץ וכמו כן בלונדון. אני בחלק מהשנה עובד מהארץ ובחלקה בלונדון, אומנם אני לא מתגורר בלונדון כשאני שם אני בבית מלון מטעם החברה. האם עלי לשלם מיסים גם לישראל וגם ללונדון? תודה רבה
יש לדווח ולשלם מס במדינת תושבותך, קרי ישראל בה מרכז החיים שלך. כמובן תוך קיזוז המס ששולם באנגליה, כלומר בכל מקרה אין כפל מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש פה צורך בייעוץ אינטנסיבי. ככל וחיית תקופה ארוכה העולה על 3 שנים יש מקום לטעון שהיית תושב חוץ ואותם הכנסות שהפקת הן הכנסות שהופקו מעבודה ממדינה זרה כך שהכנסה תסווג כהנסה פטורה. צריך להבין את מכלול...
המשך תשובה