בעלת נכס באירופה בשווי כ-300 אלף ש״ח, מכניס כ-1000 ש״ח בחודש מהשכירות, ישירות לחשבון בנק שפתחתי באירופה. איזה תיק אני צריכה לפתוח ברשות המיסים בישראל? אין לי שם הוצאות אז מעדיפה שזה יהיה אחוז נמוך וקבוע. אציין שאני משלמת את המס באירופה (10%) על ההכנסות. תודה רבה
ראי תשובה לשאלה קודמת.
לפירוט יתר ניתן לפנות למייל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין צורך לבצע גילוי מרצון שלא ימכרו לך מה שאתה לא צריך. ראשית יש לבחון שאתה באמת עונה להגדרת תושב חוזר לאחר מכן צריך לתכנן את הדיווח לא רק מול רשות המיסים אלא גם מול הבנקים מכתב מלווה עם אסמכתאות ש...
המשך תשובה