התגרשתי במאי 2012, לאחר שגרושתי ביקשה לאוון את כל הכספים שנצברו במהלך הנישואים בכל הקופות, מונה על ידי בית המשפט אקטואר אשר החליט כי אין חובות ביני לבינה מלבד קרן הפנסיה שלי שצברתי עד התאריך של יום הקרע שאליה היא זכאית ל 50 אחוז (על פי חוק ינתן לה בגיל פרישתי דהיינו 67). כיום חמש שנים אחרי קיבלתי מכתב דרך עורך דין שלה אשר דורש ממני לשלם לה את הזכויות שצברתי משנת 2013 ועד היום, יש לציין כי בחוזה הגירושין אנחנו אמורים לוותר על הזכויות מיום הקרע בלי אפשרות לדרישות עתידיות. מיום הגירושין ועד היום גרושתי לא מפסיקה לדרוש כספים אי אלו ואחרים הלא קשורים לחלוטין לחוזה, כמו כן אני מוצא את עצמי מבזבז כספים על עורכי דין בגלל גחמות אישיות שלה, אני מרגיש שהיא מטרידה אותי בלי כל סיבה , פוגעת בכיסי , וכל זה נעשה בחותמות של בית המשפט. ברצוני לדעת כיצד עליי להתנהל במצבים אלו, ללא יכולת להגן על עצמי? כיצד עליי להפסיק לחלוטין את ההטרדות מצידה?האם באפשרותי לתבוע אותה בשערי בתי משפט בהטרדות אלו ולבקש פיצוי כספי ולהפסיק אחת ולתמיד את ההטרדות הנ"ל? בברכה, אבי
אבי שלום,
אתה יכול לדרוש הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין במסגרת ההליכים שהגרושה נוקטת כנגדך וזאת ככל שהם יתגלו כהליכי סרק שכל מטרתם להטריד אותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, אם אין ביניכם הסכם ממון, יחול חוק יחסי ממון בין בני זוג הקובע שכל מה שבני הזוג מרוויחים בתקופת הנישואין ועד למועד הקרע הוא של שניכם. בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי ד...
המשך תשובה