במהלך העבודה באימון קבוצת אתלטיקה נפלתי על המגרש ונפצעתי בגב. צריכה לעבור שני ניתוחים ולצערי לא אוכל לאמן העונה עוד כי ההחלמה תהיה די ארוכה. מי אמור לשלם לי דמי פגיעה? האם זה מעמיד את העבודה שלי בסכנה? מהן הזכויות שלי בביטוח לאומי ובפוליסות ביטוח?
שלום דליה,
ראשית אאחל לך החלמה מהירה וחזרה מהירה לעבודה.
שנית, מאוד חשוב לדעת האם יש לך פוליסת ביטוח אישית ואם כן, מה כתוב בפוליסת הביטוח שלך. מה היא מכסה, עד איזה גובה היא מכסה, האם הקבוצה שבה את מאמנת ביטחה אותך במקביל?
בנוסף, למחזיק המתקן/האולם (איפה שנפצעת) אמור להיות ביטוח צד ג' שאותו, במידת הצורך, אפשר לתבוע.
כמי שמקבלת משכורת מהקבוצה, את גם משלמת ביטוח לאומי, ולכן, ככל שתעמדי בתנאי הוועדות של המל"ל (המוסד לביטוח לאומי), אני סבור שמגיעות לך זכויות מביטוח לאומי.
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף, ניתן לפנות אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכת החלמה מהירה!!
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה