היי אמרת שהם זכאים לבקש דמי השבחה אבל כמו שמועדונים אוהבים הם ידרשו סכום כסף עצום ומופרז שיכול להגיע למאות אלפי שקלים. לא הבנתי למה אני צריך לשלם להם דמי השבחה אני מאוד כועס על הנושא הזה שלא נותנים לי ללכת ולא מבין למה כיף לנפץ לילד חלום ולהשאיר אותו בכוח כל שנה במשך שלוש עונות שילמנו להם 8 אלף שקל עלי ועל אח שלי שמשחק בטרום ב אז למה לשלם להם עוד כסף אם כל הכבוד
לכל איגוד והתאחדות ספורט בארץ יש תקנון והדבר נקבע בתקנון.
ההתאחדות רשאית לקבוע לעצמה תקנונים מכח חוק הספורט.
נכון להיום זה המצב ואלו התקנות והחוקים שעל פיהם עובדים. מבלי להיכנס ולחקור ספציפית את הנושא שלך (כי כמו שאמרתי יתכן ואתה כן זכאי לעבור ללא תשלום, אך בכפוף להליך שחרור קטין - כלומר, רק עוד שנה מהיום), התקנון מזכה את הקבוצה בדמי השבחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה