היי אמרת שהם זכאים לבקש דמי השבחה אבל כמו שמועדונים אוהבים הם ידרשו סכום כסף עצום ומופרז שיכול להגיע למאות אלפי שקלים. לא הבנתי למה אני צריך לשלם להם דמי השבחה אני מאוד כועס על הנושא הזה שלא נותנים לי ללכת ולא מבין למה כיף לנפץ לילד חלום ולהשאיר אותו בכוח כל שנה במשך שלוש עונות שילמנו להם 8 אלף שקל עלי ועל אח שלי שמשחק בטרום ב אז למה לשלם להם עוד כסף אם כל הכבוד
לכל איגוד והתאחדות ספורט בארץ יש תקנון והדבר נקבע בתקנון.
ההתאחדות רשאית לקבוע לעצמה תקנונים מכח חוק הספורט.
נכון להיום זה המצב ואלו התקנות והחוקים שעל פיהם עובדים. מבלי להיכנס ולחקור ספציפית את הנושא שלך (כי כמו שאמרתי יתכן ואתה כן זכאי לעבור ללא תשלום, אך בכפוף להליך שחרור קטין - כלומר, רק עוד שנה מהיום), התקנון מזכה את הקבוצה בדמי השבחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה