שלום טל, קבוצת הכדורגל שבה בני בן ה 15 משחק מסרבת לשחרר אותו ולאפשר להיבחן בקבוצה אחרת. בקבוצתו הנוכחית הוא שיחק עונה אחת. אם ייכנס להסגר הוא יוכל להשתחרר אחרי 14 יום (כניסה להסגר בתקופת הפגרה)? ובנוסף מה עלות דמי השבחה אם בכלל צריך לשלם?

שלום דני,
במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ובהתאם לדרישות ההתאחדות.
לעניין דמי השבחה / פיצוי בגין קידום ואימון, יש לבחון את נסיבות המקרה לגופו, לרבות משך התקופה שבה השחקן היה רשום בקבוצה, אופן הרישום, קיומם של מסמכים רלוונטיים והמועד שבו מוגשת ההודעה. אציין כי ככל שמדובר בעונה אחת בלבד, על פני הדברים הדבר עשוי להיות משמעותי לעניין עצם הזכאות לפיצוי.
לייעוץ נוסף בנושא, אתם מוזמנים לפנות בטלפון המופיע בעמוד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה