בעלי נכנס לתקופת אבל לאחר מותה הפתאומי של אמו, כחודש בלבד אחרי שחתם על חוזה שחקן. הוא רוצה לצאת מהחוזה כי אינו מוכן נפשית לעלות כרגע על המגרש, ולקחת פסק זמן. האם יחייבו אותו בפיצויים?
יפעת שלום רב,
ראשית תנחומי לבעלך ולך.
שנית, ידוע כי ספורטאי, כמו כל עובד במדינת ישראל, רשאי להתפטר.
לכן, לא ניתן למנוע ממנו לעשות כן.
יחד עם זאת, חסרים לי פרטים כדי לתת מענה הולם ומלא (מעבר לשאלות הבסיסיות כגון באיזה ענף הוא משחק, איזו ליגה, וכד'), למשל האם יש בחוזה פסקה המגידרה את סיום היחסים בין הצדדים? אם כן מה רשום בה?
בהחלט יתכנו מצבים בהם הספורטאי ידרש לפצות את הקבוצה, שכן היא התחייבה לשחקן אחד ונמנעה מלהחתים שחקן אחר, וזה יכול לגרום לה נזק (נזק ספורטיבי הכוונה).
שוב, חשוב לבדוק מתי בדיוק נערך החוזה, באיזה שלב של העונה החליט בעלך לא להמשיך ולקיים את החוזה, האם בשלב בו הקבוצה לא יכולה להחתים עוד שחקנים חלופיים?
תשובות לשאלות אלו ישפיעו על הסיטואציה שנוצרה.
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף ניתן לפנות אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה