היי הבן שלי בן 16 משחק בקבוצה שהמאמן לא מעלה לשחק, יש קבוצה אחרת שמעוניינת אבל הקבוצה לא מסכימה, הבנתי שהוא צריך להיות בהסגר? למשך כמה זמן? מה יקרה בסוף תקופת ההסגר? האם יש אפשרויות אחרות מלבד הסגר?
רותם שלום רב,
שחקן בגילאי 15-17 אינו יכול להיכנס לבקש לעבור קבוצה בהתאם ל"טופס העברת קטין" לאחר תום המחצית הראשונה של השנה.
לא מדובר בהסגר במובנו הקלאסי - בו על השחקן נאסר להתאמן ולשחק לפי החוק. "הסגר" זה הוא עבור שחקנים בגילאי 17 ומעלה.
ככל והשחקן יכנס להסגר מתום העונה הנוכחית ועד תום סיבוב המשחקים הראשון של העונה הבאה (עונת 2019/2020), יוכל השחקן בתום העונה (עד 30 ימים לאחר סיומה) לעבור קבוצה.
יחד עם זאת, צריך לבדוק האם לקבוצה הנוכחית מגיע פיצוי בגין קידום ואימון השחקן, שכן גם שחרור לאחר הליך שחרור שכזה, כפוף לתשלום פיצוי זה ("דמי השבחה").
בנוסף, יש מספר אפשרויות שלא להשתחרר באמצעות הסגר (כמו להגיע להסכמה עם המועדון הקיים על פיצוי עבור שחרור,ועוד כמה דרכים).
את מוזמנת ליצור עמי קשר לשאלות נוספות בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה