רצינו ללכת להיבחן לקבוצות אחרות נאמר לנו בעל פה שלא תהיה בעיה לקבל אישור שהגיע רגע מבחן יומיים לפני מועדון סירב לתת והרים קשיים.. בעקבות כך נכנסו להסגר. אבל יש סעיף בהסכם שאומר שבמידה והשחקן יכנס להסגר לא ינתן החזר כספי. סעיף גנרי ולא מובן שלא שמנו לב אליו. כעת מועדון רוצה לחייב אותנו על כל העונה מצד שני אומרים שאין בעיה שילד יתאמן אצלהם.. מה ניתן לעשות כדי לקבל את הכסף בחזרה ובמידה ונשאר לאחר הסדר במועדון האם זה מחייב אותנו לעונה שלמה או שניתן להגיש בקשה של עזיבה לפי הנהלים

שלום אלסיה,
במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך.
באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים או חיוב עבור יתרת העונה. סעיף כללי שלפיו לא יינתן החזר במקרה של כניסה להסגר אינו בהכרח אומר שהמועדון רשאי לחייב אתכם אוטומטית עבור כל העונה.
יש לבחון את ההסכם, מועד בקשת העזיבה, הסכומים ששולמו, ומה ניתן בפועל על ידי המועדון עד אותו שלב. גם העובדה שנאמר לכם בעל פה שלא תהיה מניעה להיבחן בקבוצות אחרות יכולה להיות רלוונטית, אך יש לבחון זאת במסגרת נסיבות המקרה כולו.
לייעוץ נוסף, בנושא, אתם מוזמנים לפנות בטלפון המופיע בעמוד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה