ערב טוב הבן שלי בן 17, משחק כדורגל במחלקת הנוער כ 5 שנים. שיחק באופן קבוע בהרכב במהלך 5 עונות. השנה עלה לקבוצת הנוער ולא מוצא את מקומו. לילד אין חוזה בקבוצה. אני מנסה מזה כחודש להיפגש עם יו"ר מחלקת הנוער בנוגע לעתידו של הילד ועל רצונו לעזוב את הקבוצה ולנסות להשתלב בקבוצה אחרת. היו"ר מתרץ כל הזמן שאין לו זמן ויעדכן אותי מתי יוכל להיפגש עימי. האם יש פרק זמן מסויים שהם מחוייבים להיפגש איתי? ואם כן האם יש השלכות להתחמקויות חוזרות מפגישה שכזו? תודה רבה.
אבי שלום רב,
אין חובה שבחוק להיפגש עם אדם שאינו רוצה להיפגש עימך.
למיטב הבנתי היו"ר מנסה להרוויח זמן כך שהשחקן ישאר לבסוף בקבוצתו הנוכחית.
אם ברצונך לעזוב הרי שללא ספק עדיף להיפגש עם יו"ר הקבוצה ולסגור את הדברים על הצד הטוב ביותר.
בכל מקרה קיימת אפשרות (פחות מומלצת) של בחירה בהליך של הסגר (גם שם לבסוף יהיה צורך לשלם פיצוי עבור קידום ואימון השחקן לקבוצה הנוכחית, ולכן מומלץ לסגור את הדברים מראש ובאופן ידידותי).
אולי כדאי לך פשוט להופיע במקום עבודתו של היו"ר...
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף ניתן לפנות אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה