הבת שלי בת 17 משחקת בליגה הלאומית לנערות בכדורסל. לפני חצי שנה היא נפצעה בברך במהלך משחק ליגה רשמי. למרות שהיא התלוננה על כאבים עזים, הצוות המקצועי של האגודה לחץ עליה לחזור לשחק ואף נמנע מלדווח על האירוע לחברת הביטוח של המועדון. לאחר בדיקת MRI עצמאית שמימנו בעצמנו, התגלה קרע מלא ברצועה הצולבת שדורש ניתוח ושיקום ארוך. רצינו לדעת מי נושא באחריות האגודה או מאמן הקבוצה באופן אישי? כמו כן, איך מפעילים את פוליסת הביטוח במקרה שהמועדון מסרב לשתף פעולה עם התיעוד הרפואי?

שלום אליאב, ככל שאתה חתום על הסכם וממשיך לקיים את ההתחייבויות שלך כלפי הקבוצה, המועדון מחויב לשלם לך את שכרך בהתאם לתנאי החוזה ולדיני העבודה. איחור של כמעט חודשיים בתשלום שכר הוא עניין משמעותי, ו...
המשך תשובה