בני בן ה14 ותשעה חודשים מעוניין לעבור קבוצה במהלך העונה הבאה האם אפשר לעשות חוזה סטנדרטי עם הקבוצה הנוכחית לעונה הנוכחית או חוזה אחר כדי שבהיותו מעל גיל 15 יוכל לעבור לקבוצה אחרת ללא קשיים והאם כדאי לו לאור רצונו העתידי לעבור קבוצה להיכנס השנה להסגר קטין?

עו"ד טל שמואל פרלמן
מנהל/ת הפורום: עו"ד טל שמואל פרלמן  
חייגו אליי 055-4317505
חזרה לפורום



עכשיו בפורום
עוד שאלות ותשובות שנענו
בירור הסכם והסגר לקטין בן 15
דיני ספורט וספורטאיםעו"ד טל שמואל פרלמן
עו"ד טל שמואל פרלמן

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...

המשך תשובה
למעלה