ערב טוב בני בן ה 11 מעוניין לעבור לקבוצה חדשה לאחר שביים את העונה בקבוצה הנוכחית שאלתי: האם הקבוצה הקבוצה החדשה צריכה לקבל מכתב שחרור? האם הקבוצה הנוכחית יכולה לסרב לנפק מכתב זה בתור אבא של הילד כרטיסו שייך לקבוצה או לי ? בתודה מראש אייל
אייל שלום רב,
בהגיע שחקן לקבוצה חדשה, על מנת שזו תוכל לרשום אותו בהתאחדות כשחקן מן המניין, עליו לחתום על מסמך המתיר לקבוצה לעשות כן.
מסמך זה מכיל בין היתר את בעלות הקבוצה על כרטיס השחקן - אלא אם נקבע אחרת.
לפי דבריך, לא חתמתם על שום מסמך חוזה המעיד אחרת, לכן כרטיס השחקן שייך לקבוצה, ולכן צריך לקבל ממנה אישור לשחרור. חשוב לשים לב כי עד גיל 15 ניתן לעבור לקבוצה חדשה גם אם הקבוצה הנוכחית מסרבת לכך, ע"י הגשת בקשה להתאחדות לכדורגל (בכפוף לתשלום אגרה).
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף ניתן לפנות אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אליאב, ככל שאתה חתום על הסכם וממשיך לקיים את ההתחייבויות שלך כלפי הקבוצה, המועדון מחויב לשלם לך את שכרך בהתאם לתנאי החוזה ולדיני העבודה. איחור של כמעט חודשיים בתשלום שכר הוא עניין משמעותי, ו...
המשך תשובה