היי, מועדון ששיחקתי בו בין הגילאים 22-26 מסרב לשחרר אותי מתוך נקמנות. אני מודע לחוק הספורט ומה הוא אומר.(למיטב הבנתי). רציתי לשאול האם יש דרך לתקוף את הנושא ללא הסגר? יש טעם לפנות לעורך דין? חשוב לציין - אין לי שום חוזה מול הקבוצה ומעולם לא ביקשתי שכר. נכתב לי על ידי המאמן בוואטסאפ שהוא מסכים לשחרר אותי אך בעל המועדון מונע את ההעברה. בסופו של דבר אנחנו משחקים בליגה ב׳, ליגה חובבנית לחלוטין ללא שכר, החוק הזה מאפשר לעסקנים ואנשים רעים לפגוע בשחקן. אני חושב שחוק הספורט בהחלט חשוב וראוי, אך במקרה הזה של ליגה חובבנית, הוא מיותר ופוגע בשחקנים. תודה
רונאל שלום רב,
זה אכן לא סביר ששחקן חובבן לא יוכל לעבור קבוצה בגלל עניינים אישיים, לכאורה, של הקבוצה הנוכחית.
יחד עם זאת, הקבוצה רשאית "לסרב" להליך כזה ולכפות על השחקן פנייה להליך משפטי על מנת לעבור קבוצה.
להמשך ייעוץ ניתן לפנות בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה