שלום רב, אני שוקל להצטרף למועדון כדורת דשא. נאמר לי שעלי לרכוש ביטוח, כולל צד ג'... ולעשות בדיקת מאמץ אחת לשנה בכל שנה שאהיה חבר מועדון, וזאת במכון מסוים באזור תל אביב. האם זה בכלל הגיוני? להזכיר, המדובר בכדורת דשא
דודו שלום רב,
הדרישה לכיסוי ביטוחי היא של מועדון הספורט, והיא נובעת מהאחריות שיכולה להיות על המועדון כמפעיל קבוצת ספורט /תחרות ספורט /אירוע ספורט, ואשר אתה (או כל אחד אחר) מעוניין להשתתף בו.
כך גם לגבי בדיקה רפואית. יש צורך לבדוק כי הינך כשיר לבצע פעילות ספורט (ואין זה משנה האם מדובר בכדורת דשא או בריצת מרתון).
לכן, יש דרישה שתרכוש ביטוח (וסביר להניח כי מכיון שמדובר במועדון כדורת דשא, ענף שלא זוכה לתמיכה גדולה ולכן אין הרבה כספים למועדונים, לכן יש דרישה שתרכוש בעצמך).
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף ניתן לפנות בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, ע"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אליאב, ככל שאתה חתום על הסכם וממשיך לקיים את ההתחייבויות שלך כלפי הקבוצה, המועדון מחויב לשלם לך את שכרך בהתאם לתנאי החוזה ולדיני העבודה. איחור של כמעט חודשיים בתשלום שכר הוא עניין משמעותי, ו...
המשך תשובה