שלום לך יש לי סכסוך כספי עם האגודה על כספי בונוס שאני אמור לקבל. אני אמור לפנות להתאחדות או לבית דין לעבודה? איפה אפשר לעשות בוררות? אפשר לבד או צריך ייצוג? תודה מראש
חגי שלום רב,
בעיקרון, דיני העבודה הקוגנטיים (שלא ניתן להתנות עליהם) אינם עוסקים בבונוס כספי שאינו מהווה חלק משכר עבודה (ובלבד שלא מדובר בבונוס קבוע שנועד להנמיך את שכר הבסיס).
לכן, לא סביר שבית הדין לעבודה יכריע כי הסמכות היא שלו לדון בתיקים מסוג זה (על אף שניתן לגשת לבית הדין לעבודה שכן עסקינן בסכסוך מכוח יחסי עובד מעביד).
בנוסף, ניתן לפנות גם למוסד לבוררות בהתאחדות או באיגוד הרלבנטי (התאחדות לכדורגל, איגוד הכדורסל, איגוד הכדוריד, וכיו"ב).
בגדול אפשר לגשת לבד לכל הליך משפטי, אין חובת ייצוג במקרים כאלו, אך תמיד מומלץ לקבל ייצוג בהליכים משפטיים כדי להימנע ממצבים של חוסר נעימות בגלל אי ידיעה, וביצוע פעולות לא מתאימות, כדי להימנע מלהפסיד בתיק.
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף אתה מוזמן לפנות בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה