שברתי את היד באמצע משחק רשמי בליגה השנייה לנשים, לא חתמתי על חוזה מול הבעלים אבל חתמתי בהתאחדות על כך שהכרטיס שייך לקבוצה ועוד. יש אופציה לתבוע?
ירדן שלום רב,
אירוע הפציעה אמנם התרחש על מגרש ספורט אך מדובר בעניין מתחום דיני הנזיקין.
ממליץ לפנות לעו"ד המתמחה בתחום.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה