אני מדריכה בחדר כושר מזה תשע שנים. על פי החוק על מדריך לעבור קורס רענון עזרה ראשונה כל שנתיים. במקום עבודתי הנוכחי התקיים קורס כזה כל שנה ולקחו בו חלק כל אנשי הצוות הרלוונטים (מדריכי חדר כושר, מצילים, מנהלי בריכה וכו') הקורס נערך בשטח מקום העבודה ונמשך כחמש שעות. על השעות האלה היו מתוגמלים כל מי שלקח חלק. לפני כשנתיים הגיע מנהל חדש ושינה את הנוהלים, הוא מחק את השעות שהודפסו בשעון הנוכחות ומסרב לשלם. בעימות איתו הוא אמר לי שמצידו אני יכולה לעשות את הרענון במקום אחר. במשך כמה חודשים חיפשתי סימוכין לחוק המחייב אותו לשלם עד שהתעייפתי ועזבתי את העיניין. בחודש שעבר התקיים קורס כזה שוב, המנהל חייב אותנו להיות נוכחים בו, ושוב הדפסנו את שעות הרענון ושוב הוא מחק אותן וכמובן אינו משלם. מה לעשות? תודה
היי תמר,
תתקשרי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה