צהריים טובים. הבן שלי מסיים גיל נוער (שנתון 2001). הוא עבר בהשאלה בתחילת העונה לקבוצה אחרת אחרי ששיחק 10 דקות בלבד במשחק גביע בקבוצה שהיה רשום בתחילת העונה. מה שאני הבנתי בשיחה עם ההתאחדות שזה שהוא שיחק 10 דקות למעשה מחייבת אותו להיות חריג רק בקבוצה שהוא היה רשום בתחילת העונה. רציתי לדעת האם זה שהוא שיחק רק 10 דקות ,לא נותנת לו להיות חריג בקבוצה ששיחק בהמשך העונה? רציתי להוסיף שהוא לא גדל באגודה שהשאילה אותו והיה רשום שם רק במשך חודש. (בפרסום 623 של ההתאחדות בסעיף 2 יש התייחסות בנוגע לילד שגדל במועדון ולהבנתי זה לא המצב) חג שמח.
משה שלום רב,
בסעיף 2 בפרסום 623 (שמקורו בתקנון הרישום של ההתאחדות לכדורגל) מצוין שעל השחקן להיות רשום במהלך "כל" עונת המשחקים.
מכאן, תשובת ההתאחדות הייתה כי מרגע ששיחק 10 דקות (ואפילו דקה) הסעיף לא מתקיים.
אתה מוזמן ליצור קשר בטלפון במעלה העמוד להמשך ייעוץ.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה