שלום אני שחקן כדורגל בן 15 וחצי, ברצוני לעבור קבוצה בקיץ הקרוב והמועדון לא משחרר אותי והבנתי שאני צריך להיכנס להסגר לפני ה-24/4. השאלה היא אם לאחר סיום ההסגר המועדון יכול לדרוש סכום כספי בתמורה לשחרורי וזאת לאחר שהסיבה שברצוני לעזוב היא בגלל התנהגותו של המנהל המקצועי שהטיח בי קללות ואיומים. אשמח לתשובה בהקדם
פלאי שלום רב,
לעניין תאריך הכניסה להסגר - שחקנים בגילאי 15-17 רשאים להיכנס להסגר בפגרה בין עונות המשחקים או במהלך החצי הראשון של העונה.
לעניין הפיצוי - בעיקרון, לאחר גיל 15, שחקן שמעוניין לעזוב והקבוצה מסרבת לשחררו רשאי להיכנס להסגר, אשר לאחריו - בכפוף לתשלום דמי השבחה - רשאי להשתחרר.
בהיעדר הסכמה על גובה הפיצוי ניתן לגשת לוועדה למעמד השחקן על מנת שזו תכריע בעניין סכום הפיצוי.
יחד עם זאת, במקרים מסויימים קיימת אפשרות לפנות לבית משפט אזרחי על מנת להשתחרר מקבוצה בגין כאשר המשך פעילות השחקן הקטין אינה אפשרית (בין היתר בגין התעמרות).
לייעוץ נוסף ניתן לפנות בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אליאב, ככל שאתה חתום על הסכם וממשיך לקיים את ההתחייבויות שלך כלפי הקבוצה, המועדון מחויב לשלם לך את שכרך בהתאם לתנאי החוזה ולדיני העבודה. איחור של כמעט חודשיים בתשלום שכר הוא עניין משמעותי, ו...
המשך תשובה