היי, אני עובד כשכיר מזה 7 שנים כמאמן שחייה בקאנטרי ומקבל משכורת לפי שעות. המנהל פנה אליי והודיע לי שהוא סוגר מספר קבוצות לימוד עקב ירידה במספר הלקוחות. הוא ביקש ממני ללמד בזמן החלון שיעור בתשלום מופחת. האם זה מבחינתי הרעת תנאים? אם אני מחליט להתפטר אני אוכל לדרוש פיצויי פיטורין?
שלום רב,
על פי החוק, רשאי עובד להתפטר ויחשב "כמפוטר" במידה ותנאי עבודתו הורעו משמעותית.
לעניין זה - הרעת תנאים יכולה להיחשב כהפחתה בגובה שכר, הלנת שכר, שינוי שעות עבודה (ממשמרת יום למשמרת לילה למשל), אי תשלום דמי הבראה או ימי חופשה ועוד.
אם כן, הפחתת שכר יכולה להיחשב כהרעת תנאים אך גם במקרה לא כל הפחתה דינה כהרעת תנאים. לכן, זה חשוב לדעת גובה ההפחתה.
במידה ומדובר בהפחתה משמעותית, ו/או במידה ותנאי עבודתך הורעו, הרי שתהיה זכאי לפיצויים פיטורים מכח "התפטרות בדין מפוטר".
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה