שלום לך, אני שחקנית מקצועית בענף הכדורעף, שלושה חודשים לפני סיום החוזה עם הקבוצה שלי. האם בשלב זה מותר לנהל מו"מ עם קבוצה אחרת שהביעה בי עניין? אשמח לשמוע דעתך,
סיגל שלום רב,
האם בחוזה העסקה הנוכחי רשום או מוגדר האם מותר לך לנהל משא ומתן או לא? האם ניהול משא ומתן שכזה מצריך אישור הקבוצה?
בניגוד לתקנוני הכדורגל, הכדורסל והכדוריד, שם מוגדרים ברחל בתך הקטנה האיסורים וההיתרים לניהול משא ומתן של שחקן/נית תחת חוזה, תקנון הכדורעף שותק בעניין זה.
תקנוני הענפים האחרים אינם יכולים לקבוע לענף הכדורעף כיצד לפעול, אבל הם כן יכולים להראות מהי הדרך הנכונה וההוגנת במקרה בו תקנון הכדורעף שותק.
המלצתי היא, כי בהתאם לתקנונים שלעיל, את רשאית לנהל משא ומתן עם קבוצה אחרת, אך כדאי לקבל אישור מקבוצתך הנוכחית טרם תחילת משא ומתן שכזה.
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף ניתן לפנות אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה