הבן הגדול שלי משחק במשך כמה שנים בקבוצת כדורגל מטעם חוג בשכונה. אני משלמת די הרבה לחוג ולמיטב ידיעתי כל חודש יש גם סעיף של ביטוח. החברים של הקבוצת כדורגל עשו יום כיף בבריכה, יחד עם המאמן והכול, והבן שלי החליק שם והרגל שלו נפגעה, האם אנחנו זכאים לפיצויים מטעם החברה שמתפעלת את הקבוצה?
ג'ניה שלום רב,
מדובר בקבוצת כדורגל המשתתפת בליגה מסודרת?
יום הכיף בבריכה היה חלק מהחוג? מטעם החוג? כמו כן יש לבדוק את הפוליסה ולבחון אילו פעילויות היא מכסה.
כדאי שתבחני את התיק עם עו"ד שמתמחה בביטוחים/נזיקין.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה