שלום, הבן שלי בן 14.5 משחק מזה 4 שנים בקבוצת כדורסל ונחשב בין 3 השחקנים המובילים בקבוצה. השנה הוא התחיל ללמוד בתיכון הממוקם בת"א. בנוסף לכך, בעוד מספר חודשים אנו צפויים להעתיק את מגורינו לבאר יעקב, עקב שינויים גאוגרפיים הצפויים לו במהלך השנה הבאה, החלטנו לנסות לבחון חלופות נוספות שיקלו עליו לשלב בין לימודיו בת"א לבין אהבתו ורצונו להתפתח בכדורסל, ולכן החלטנו להתמקד בקבוצות כדורסל אחרות. כאשר פנינו לאגודה של הקבוצה הנוכחית קיבלנו סירוב למעבר. אשמח לדעת אילו אופציות יש לנו, כמו גם מה צריך לעשות (איזה טפסים למלא) כדי להוציא אותו להסגר במקרה והאגודה תעמוד על סירובה?
מיכאל שלום רב,
שחקנים מתחת לגיל 15 יכולים, בהיעדר הסכמה מטעם קבוצת האם, להגיש טופש העברת קטין מתחת לגיל 15 ולבקש העברה, שתתבצע או בינואר או בתום השנה (בהתאם למועד הגשת הבקשה).
אפשרות נוספת מצריכה הליך משפטי ולטעון כי השינוי הגיאוגרפי ימנע ממנו להישאר בקבוצה.
הליך זה קצת יותר מורכב ויותר יקר.
לשאלות נוספות ניתן לפנות בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה