שלום, הועסקתי כמדריך כדורסל באגודה במרכז הארץ כמשך שנתיים. לפני כשבועיים הודעתי על התפטרותי למנכ"ל האגודה. יש לציין כי העוסקתי תחת הסכם עבודה לתקופה מוגבלת של 10 חודשים(משך זמן עונת פעילות בכדורסל). בשנה הראשונה חתמתי על ההסכם ואילו בשנה השנייה המשכתי כרגיל תחת אותם תנאים אך אף אחד לא הגיש לי הסכם עבודה לחתום עליו. יש לציין שהאגודה לא פנתה אליי גם השנה לחתימת הסכם עבודה חדש(לשנת 207-2018). אף על פי שאני זה שהודעתי על עזיבתי, האם על פי חוק מגיע לי פיצויים בגין שנתיים של עבודה?
אורי שלום רב,
בעיקרון, עובד שהתפטר אינו זכאי לפיצויי פיטורים.
מצד שני, יתכן ואתה זכאי לדרוש פיצוי בגין העסקה ללא הסכם עבודה.
לעניין השנה הקרובה, האגודה פנתה אליך להמשך עבודה אך לא הזכירה את צמד המילים "הסכם עבודה"? ולמרות זאת הודעת שאתה לא ממשיך?
להמשך ייעוץ אתה מוזמן לפנות אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
שבוע טוב,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה