שלום, הבן שלי בן 14.5 צפוי לעבור מנתניה לירושלים, וכתוצאה מכך לא יוכל להמשיך לשחק בקבוצת הכדורגל הנוכחית שלו ומבקש לעבור לקבוצה הקרובה למקום מגורינו. האם התקנון מאפשר מעבר כזה, שכן המועדון הנוכחי לא מוכן לתת לו לעזוב.
מאור שלום רב,
התקנון שותק לעניין זכות שחקן לעבור קבוצה בגין העתקת מקום מגורים (בניגוד, למשל, להעברה בינלאומית, או אז חלים תקנונים פיפ"א וקיימת התייחסות לכך).
ככל, ובנך מעוניין לעבור קבוצה, הרי שעד גיל 15, הוא רשאי לעבור באמצעות טופס שחרור קטין, ובמידה וההודעה תינתן בימים הקרובים, הוא יוכל לעבור באמצע עונת המשחקים.
אפשרות נוספת היא להסביר לקבוצה כי בכל מקרה השחקן ישתחרר בחינם (שכן עד גיל 15 אין חובת תשלום פיצוי דמי השבחה), ולאחר מכן לנסות בכל זאת להגיע איתם להסדר ופיצוי כלשהו שסביר בעיניך ומוסכם על הקבוצה.
דרך נוספת היא להגיש בקשה מיוחדת לבית המשפט ולטעון כי המשך פעילות השחקן בקבוצה אינו סביר עקב העתקת מקום המגורים, בשאיפה שהשופט יקבל את הטענה הזו.
הליך זה לוקח בכל מקרה כחודש-חודשיים.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה