שלום רב, על פי התוספת החדשה לחוק, להבנתי, שחקן בגילאי 15-17 בליגת נוער בכדורגל יוכל לעבור קבוצה בתקופת העברות באמצע העונה אם לא שחק 25% מדקות המשחק במחצית. האם זה נכון? האם זה שיש לו הסכם משנה את זכות שלו לעבור בתנאים שציינתי? מציינת שההסכם נחתם באוגוסט 2024 והחוק להבנתי הוא מ- 11/2024. אציין גם שעל פי ההסכם הוא אמור לשחק לפחות 50% וכאמור, הוא לא שחק אפילו 25%. הקבוצה לא בהפרה מכיוון שעל פי החוזה הוא רשאי לעזוב ללא תמורה אם לא קבל את דקות המשחק בתום העונה, לא באמצע. אנחנו רוצים לדעת אם על פי הסעיף החדש לחוק ניתן יהיה לעבור כבר עכשיו. הקבוצה מסרבת לשחרר אותו.
נטלי שלום רב,
העדכון לחוק עוד לא עבר במלואו.
לעניין קיומו של הסכם - הוראות הסכם גוברות על הוראות התקנון ולכן אם לפי ההסכם קמה לכם זכות להשתחרר רק בסוף העונה ולא עכשיו, אז אתם יכולים להשתחרר רק בסוף העונה.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה