מה הסיכוי אם בכלל להגיש תביעת חוב לאחר הכרזה על חייב פושט רגל?
חני שלום
אני מבין שחל איחור בהגשת תביעת החוב והיא לא הוגשה תוך ששה חודשים מיום צו הכינוס.
ישנ ן גישות מקלות בבתי המשפט לפיהן ניתן להגיש תוך ששה חודשים מביצוע הפרסום ברשומות על צו הכינוס (שהוא מועד מאוחר יותר מצו הכינוס ולעתים מאוחר בהרבה) וכמו כן יש טעמים מקלים לנושה פרטי אם איחר בהגשת תביעת החוב.
ולכן לא כדאי להתייאש אלא להכין בקשה להארכת מועד ולהגישה בסיוע של עו"ד המתמחה בתחום.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הקפאה / עיכוב / ביטול הליכים נגד היחיד / חייב בחדל"פ אינם מקפיאים או מבטלים את ההליכים נגד הערב. מוצע לך גערב להגיע להסדר עם הבנק לתשלום החוב. בברכה, רגב אלקיים, עו,ד...
המשך תשובה