בעלי נכה אשר מקבל קצבה ממשרד הביטחון בגלל פציעה במלחמת לבנון השנייה. אני נמצאת בחובות אדירים ולא מצליחה לסגור את הסכר. האם בקשתי להכרזה על פשיטת רגל עלולה לגרור פגיעה בקצבתו של בעלי? האם במהלך חקירת יכולת מחשיבים במסגרת ההכנסות גם את הקצבה כאשר על בסיס נכות ושייכת לבעלה של החייבת?
לא ניתן לגעת בקצבה של בעלך במידה והוא איננו החייב. יחד עם זאת כאשר בוחנים את מצבכם הכלכלי לוקחים בחשבון את ההכנסה המשותפת למול ההוצאות המשותפות ועל בסיס זה קובעים את צו התשלומים החודשי.
אני ממליץ לך שלא לפנות להליך פשיטת רגל בכוחות עצמך ולפנות בעניין זה לעו"ד שמתמחה בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב שאלתך הנה מורכבת וכוללנית ומצריכה פניה לייעוץ משפטי פרטני. ככלל, חייב / יחיד בהליך חדלות פירעון , חשבון הבנק שלו הנו חשבון מוגבל, וכן ניהול החשבון הנו ללא מסגרת (חייב להיות ביתרה חיובית)...
המשך תשובה