אוריאל שלום, עוד כמה ימים יש לי דיון על הפטר לאחר שעברו 18 חודש. אין לי לשלם סכום אחד .סביר להניח שיקבעו לי תוכנית פירעון. שאלתי היא: האם את ההפטר אקבל ישר בהתחלה שיהיה כמובן מותנה בתשלומים או רק בסיום תוכנית הפירעון??
רון שלום,
במידה ותוצע בדיון תכנית פירעון מצידו של המנהל המיוחד הרי שקבלת ההפטר הינה בכפוף לעמידת בתכנית הפירעון, לכן כל עוד לא בוצעה תכנית הפירעון במלואה ושולמו כל התשלומים המתבקשים הרי שלא יינתן הפטר לאלתר, אלא ההפטר הינו מותנה בעמידתך בתכנית הפירעון שהוצעה. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הקפאה / עיכוב / ביטול הליכים נגד היחיד / חייב בחדל"פ אינם מקפיאים או מבטלים את ההליכים נגד הערב. מוצע לך גערב להגיע להסדר עם הבנק לתשלום החוב. בברכה, רגב אלקיים, עו,ד...
המשך תשובה