שלום רב אשמח לעזרתך אני בהליך פשיטת רגל כבר 14 חודשים בעוד 5 חודשים יש לי דיון בהפטר עד היום שילמתי הכל בזמן והגשתי דוחות לאחרונה פוטרתי מהעבודה עקב מחלה וגם אושפזתי בבית חולים ויש לי קושי למצוא עבודה בעקבות כך וההכנסה היחידה שלי היא מדמי אבטלה גם דרך הלשכה יש קושי במציאת העבודה האם מומלץ להגיש בקשה מוקדמת להפטר ולהציע מעכשיו תוכנית פירעון ולנסות ךבקש הפטר בעקבות המצב הרפואי והכלכלי בתודה ליאור
ליאור שלום,
ראשית, אפשרי להגיש בקשה להפחתת התשלום החודשי לאור הירידה בהיקף השכר וזאת בהתחשב במכלול הנסיבות הקיימות כמו גם בשל המצב הרפואי.
באשר לעניין הגשת הבקשה להפטר- יש לשים לב כי הפטר לאלתר יינתן רק במקרים חריגים ומיוחדים,
שנית ,באשר להגשת תכנית פירעון- יש לבחון את מכלול הנתונים הקיימים בתיק ורק לאחר מכן לשקול הגשת תכנית פירעון מוצעת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה