שלום, אני נמצא בהליך 4.5 שנים. הגשתי בקשה להפטר בבית משפט בתל אביב, וקיבלתי תאריך לדיון בהפטר לעוד שנה. האם קיימת אפשרות להקדים דיון זה? בתודה איציק
איציק שלום,
ניתן להגיש בקשה להקדמת מועד הדיון ולנמק את הסיבה, אך הדבר תלוי ביומנו של בית המשפט שבדרך כלל עמוס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה