שלום, אני נמצא בהליך 4.5 שנים. הגשתי בקשה להפטר בבית משפט בתל אביב, וקיבלתי תאריך לדיון בהפטר לעוד שנה. האם קיימת אפשרות להקדים דיון זה? בתודה איציק
איציק שלום,
ניתן להגיש בקשה להקדמת מועד הדיון ולנמק את הסיבה, אך הדבר תלוי ביומנו של בית המשפט שבדרך כלל עמוס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה