אהלן, יש לי מספר שאלות בנוגע לצו התשלומים בעת הליך פשיטת רגל שאני פשוט לא מצליח להבין: האם לאחר אישור כנ"ר, אני צריך לשלם אגרה ואם כן איך אני מגיש בקשה לא לשלם את זה? והאם יש איזשהו תשלום פיקדון שאני צריך לשלם? אודה לך על תשובתך
שלום רומן
יש הבדל בין פיקדון שמשולם בעת פתיחת הבקשה לפשיטת רגל בכונס הרשמי (בסך 1,600 ש"ח) לבין התשלומים החודשיים, שגובהם נקבע על ידי בית המשפט.
אם צו התשלומים שנקבע לך גבוה מדי, אתה יכול להגיש בקשה להקטין אותו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב שאלתך הנה מורכבת וכוללנית ומצריכה פניה לייעוץ משפטי פרטני. ככלל, חייב / יחיד בהליך חדלות פירעון , חשבון הבנק שלו הנו חשבון מוגבל, וכן ניהול החשבון הנו ללא מסגרת (חייב להיות ביתרה חיובית)...
המשך תשובה