שלום הגרוש החל בתהליך פשיטת רגל. יש לו חוב מזונות בהוצלפ. באישור פתיחת תיק מיום 26.12.16 נרשם כי יש להמציא טענת הפותח לבעלי הדין שכנגד בתוך 5 ימים. היום 8.2.17 וטרם קיבלתי את כתב הטענות. 1. האם לפנות לעו"ד המייצג אותו? 2. לפנות בכתב לבימ"ש המחוזי? 3. אני רוצה להתנגד להליך הזה לפני שיינתן הצו. מה עליי לעשות? תודה מראש
נועה שלום,
ניתן לפנות לעו"ד המייצג, וכן ניתן להגיש בקשה שלא ליתן החלטה עד למתן תגובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה